Kızlar 2 aylık olduk artık, hem mama hem memeyle besliyoruz. başlarda hep gazlıydı ondan uyumuyor diyorduk geceleri ama birkaç gündür sanki gaz sorunumuzda azaldı akşam 8 den sonra oturup gülücekler atıyor gece 2 ye kadar uyumuyor.gözünden yaş geliyor uykudan ama kucağa alıp pışpışlamaya başladığımızda çok ağlıyor saatlerce evde geziyoruz. Tam uykuya daldı diyoruz yatağına koyduktan 5 dk sonra yine uyanıyor yada yatağa koyarken uyanıyor. 9-10 kere yatağa koyduğumuzda uyanıyor.Uyutma şeklimiz mi yanlış . Ağlatmadan nasıl uyutabiliriz bilmiyorum. Akşam 8 den gece 2 ye kadar bir bebek neden uyku istemez. Gündüzleri asla yatağında uyutamıyorum zaten hep kucağımda uyuyor aralıklarla yarım saatte olsa uykusunu alıyor ama böyle sersem sersem oluyor gündüzleride.geceleri de bazen üzerimde uyuyor o zaman seviniyorum uyuyor bir şekilde diye. Gündüz az uyutayım dedim bu seferde ağlıyor uykusu var diye.Dışarıya çıkışımızda tam bir kaos arabada pusette uyumuyor, dışarıda bebek arabasında da uyumuyor hep ağlıyor uykuya dalamıyor asla.emzikte tutmuyor sakinleşsin.evde hep kucağımdantuvalete bile gidemiyorum. Dışarıya çıkmak artık bir hayal. Ne yapacağımızı bilemiyoruz bu böyle devam edecek mi hep. Normal geçici bir süreç mi? Ne yapmalıyız ya da neyi yanlış yapıyoruz?