Zlynda doğum kontrol hapı kullanan anneler, ilkkez kullandım hapın 13. Gününde leke gördüm Ramazan’ın bitimine 6 gün kalmıştı o zamandqn beri halen leke görüyorum hapı braktm adet görmedim hafif kanama oldu birdha bisi gelmedi leke leke gördüm tam kurumaya yakın hani kurudum diyoorm ilişkiye girdikten hemen sonra kanamam oluyor biraz tekrar başa dönüyor normal mi kızlar?