Kızlar merhaba bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Gece emzirmelerinde de gündüzde de bir
Günde atıyorum 10 kere emziriyorsam 7-8 her defasında memeden ayrılırken gazını çıkartmaya kalktığımda ağlıyor sütün az geliyordur diyeceksiniz gelmediğinden eminim başka ne sebebi olabilir bu sorunu yaşayan var mı acaba ve sürekli aynı memede kalmak istemiyor her ikisini de emiyor tekrar diğeri tekrar diğeri yine de memnun olmuyor