Pamukveannesi2 ben sandıklı kullanıyorum 3 senedir çok da memnunum hiç yapışma olduğunu görmedim. Ürünleri üst üste koyarsanız düzenli ve alması sa kolay oluyor. Rasgele dizmeyin atıyorum etleri üst üste tavukları sucukları vs. Düzenli dizerseniz kolay oluyor kullanımı. Annem de çekmeceli var yetmiyor şimdi sandıklı alacak. Elime geçeni koyuyorum çok iyi oluyor. Yer sıkıntısı yoksa sandıklı derim 👍