İlk doğum yaptım sezeryan çocuğu emzirmeye başladık emdi süt var yada yok sonra emzik alır mı diye emzik verdiler aldı sonra 2. Emzirmemde çocuk memeyi almadı saatlerce uğraştık zar zor aldırdık sarılık oldu diye mama takviyesi yaptım sütümde vardı hem emzirdim hem mama verdik günde bir defa şuan 3 aylığız beni emmiyor sadece canı isterse emiyor memede uyuyor 🥹