dandinikoo nazı bize geçiyor heralde 11 aylık benimkide 9 aylıktan beri öyle. Emekleyince rahat ederim etrafı keşfeder diyordum ama yok devamlı paçamdan asılıp ağlıyor, yanına oturuyorum yakamdan asılıyor oyun oynamıyor, ben oynarsam zorla oynuyor devamlı ağlama, mız mız, gündüz uykusu yok gibi birşey. Çok bunaldım artık. Misafir geldiği zaman çok uslu, sakin. Yada biz gidince hiç ağlamaz uslu uslu millete güler cilve yapar. Bana gelince ne oluyorsa