minikmucizem0402 Bebeğim şu an 2 aylık Haziranın sonunda bi sınava girmeyi planlıyorum ama bebeğime güvenemiyorum çok sıkıntılı bi bebek değil ama gün içinde hiç uyumuyor 20 dk da bir ayakta gündüz çalışamam gece de uyuyor ama benimde gece dinlenmem gerekiyor emzirdiğim için sizce sınava başvurmalımıyım yoksa seneye mi ertelemeliyim
midekoruyucu minikmucizem0402 sınav ne kadar sürecek bilmiyorum ama 1-2 saatlik bişey için hayatınızı ertelemeyin derim..
Elfgrn minikmucizem0402 E şıkkı hiçbiri 🤦 her ay ayrı oluyor bebegjnize bakacak biri varsa sorun etmeyin o kadar sürede idare edilir. Ders çalışma açısından ya uyku iş yada ders çalışma arasında karar vermeniz gerekiyor her bebeğin ayı günü farklı oluyor bir günü birini tutmuyor
Mrvklc97 minikmucizem0402 5-6-7-8. Aylar çok güzeldi uyku düzene girmişti (emzik ve uyku arkadaşı sayesinde) şimdi diş bomba gibi geldi 💣 😅😅🥹
Usnac1995 minikmucizem0402 Uyku konusunda şuan daha iyi 18 aylık, günde 2 kere 1 saat kesin uyuyor. Ama uyku dışında mümkün değil oturamıyorum. Tam hareketli zamanları yani. 2 aylıkken az az uyusa da daha fazla uyuyordu. 2 saatte bir en kötü uyurdu. Sanırım ben olsam ertelemezdim
minikmucizem0402 3 4 ayları daha mı rahat olur hazırlandığım süreç işin yoksa seneye 1 yaşlarında olacak o aylar daha mı rahat
ikizannesi278 midekoruyucu Doğru diyorsunuz bence de ama hanımefendi dediği ders çalışmak için uygun zamanı yokmuş sanırım
midekoruyucu ikizannesi278 evet onu sonradan yazmış ben mesaj atarken yoktu o mesaj 😁 çalışma kısmına cevap vereyim, çok zor yani bence benim kızım gibi bi bebekse hele imkansız.. İnşallah uslu bebektir post sahibininki 😅
minikmucizem0402 sezer2022 4.ay çoğu kişi için sıkıntılı neden acaba tam benim sınava hazırlandığım zamanlar bu ay işte 😥
ikizannesi278 midekoruyucu Bencede hiç bir ay kolay değil hele bebekle ders çalışmak çok zor ev işi mi yapcaksin bebek uyuyunca uyuyacak dinlenecek misin hiç olacak şey değil bence yani 🤣 benim ikizler küçükken zordu ama şimdi daha da zorlasti peşinde kostur ekstra gün içinde onlara öğlen yemeği kahvaltı bulaşık çamaşır ev topla ooo biitmiyor anam 🤣
ikizannesi278 Elfgrn Aradığım doğru cevap bir tanesi gerçekten 1 seçenek tercih etmesi gerekiyor yoksa imkansız bence
Elfgrn ikizannesi278 Aynen ev işi bebek bakımı ders kişisel vakit yetisilmiyor. Üzerine bebeğin huyu her ay farklı oluyor düzen oldu dersin niyet edersin derse kalır. Birinden biri eksik olur o sebeple birini seçmek en iyisi
minikmucizem0402 Elfgrn işte bende birini eksik yapınca kafaya iyice takıyorum stres yapıyorum ve bu da doğal olarak sütümü etkiliyor.Çok titiz biriyim evim o süreçte kirli olursa kafaya çok takarım bir de çalışacağım konular çok zor yani bi oturuluşta anlayacağım konular değil bebeğimde küçük şimdi ben çalışırken ağlarsa öylece bırakamam. Ya teşekkür ederim bu konuda çok aydınlattınız beni 😍Galiba girmeyeceğim sınava 🫡 Sneye bu zamanlar 1 yaşında oluyor o zaman tam herşey oturur o zaman girerim diye düşünüyorum sınava inşallah 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 8 ayın başlarında biraz rahat eder gibi oldum. Emeklemeye başladı, kendi kendine oynuyor, oyalanıyor falan dedim. Fazla sürmedi yine aynı yine de aynı her gün daha da kötüye gidiyor
midekoruyucu minikmucizem0402 ben de sizin ikinci mesajı geç gördüm zaten 😁 ben sadece sınav gününden bahsediyorsunuz sanmıştım siz hazırlık sürecinden bahsediyormuşsunuz. Üstte bir arkadaşla da konuştuk 🫶🏼
Ogulluana minikmucizem0402 ilk aylar kucakta zordu sonra emekledi oh be rahatladım dedim sonra yürüdü ilk zamanlardan daha zor oldu 😂😂
minikmucizem0402 Birdunyabircennetannesi yaa şu an bi korktum bu arada master mom nedir profilinizde var 😇