sevda49 canım benım oğlumun cok cok düşüktü hamıleyken benmde dusuktu benden gecmjs oğluma 7 aylıkken kullandık 1000lik ama recetede ceyregı yapılacak dıyordu. 0,25 lik ilk hafta haftada 3 kere ıkıncı haftada haftada 2 kere 3. Hafta ve 4. Hftada bırer kere kulladık. Ama baska dr a sordugumda bebeklerde 9. Aya kadar böle iğnelere gerek olmadıgını ogrendım ve oğlumun bu sefer b12 si aşırı yuksek cıktı. Hal böle olunca ilacı veren dr a neden verdınız sımdıde cok yuksek dedık. Kendiliğinden iner korkulacak bsey yok dedi. Soradan düştü ama hep aklımdadır bu olay. Cocuklarda b12 ekslıklıgı gelişim geriliğine yol actıgından hep dıkkat edilmesi gerekşrmiş. İğnelerden sora oğlum daha hareketli ve yapması gereknlerı hep zamanında yapar oldu. Sımdı 9 aylık olduk sukur hersey yolunda. Cok gecmiş olsun:)