Merhaba hanımlar ben bebeğime yoğurt mayalamak için pastörize süt almıştım ama bayramdan dolayı mayalamaya fırsatım olmadı tarihi geçmiş sütün bugün dökecektim ağzını açtım koku vs yok bozulmamış gibi, bebeğim için kullanmam ama tatlı vs yapılabilir mi sizce bir şey olur mu ?