Merhabalar kızlar, benim oğlum 20 aylık. Kesinlikle özellikle son iki aydır etkinlik falan istemiyor. Boyama yapmak istemiyor, şekil yerlestirmek istemiyor, topları renklerine göre ayıralım diye hazırladım birşeyler, onu da istemiyor🙄 tüm topları koltuğun altına doğru ayağıyla itiyor. Araba yaristiralim istiyor sürekli arabalarını getiriyor🤷 Instagram’da görüyorum aynı dönem çocuklar puzzle falan yapıyor, tamam her çocuğun gelişimi tabi ki ayrı ama aranızda bu durumu yaşayıp, etkinlik yapmaya alistiran oldu mu acaba? Bu aylarda ne yapması gerekiyor? Ona göre uğraşacağım fikir verin bana lütfen