Dnzsrn06 Kızım dün 1 yaşına girdi. 🥰 11 aylıkken emeklemeye başladı kızım. Şuan koltuklardan tutup kalkıyor o şekilde koltuğun kenarlarında yürüyor. Fakat daha kendisi desteksiz adım atmadı.sizde de bebişi yaşını geçince yürüyen oldu mu kızlar.