Bebegim38 kirikkalp ben de dyson vardı anneme verdim çok kullanmadığım ve robot kullandığım için. Şimdi de uygun basit bir şey almak istiyorum masa altı kırıntıları için. Heifer ve onvonun yorumları iyiydi. Bir araştırın isterseniz
Dedektifgadget Simsimy eşimle Philips spedd pro aldık uygun diye kötü yorumlar gördüm ama ben memnunum 😅
Tuniii Simsimy parçaları hiç sağlam değil kırılınca da phılıps karşılamıyor ücretli alıyorsun falan dediler doğru mu acaba?
Tombikdonerartikcokpahali Sana çok güzel bir Fantom tanıtımı yapacaktım ama bana fişsiz dediğin için çıkıyorum posttan 😂😂
Dedektifgadget Tombikdonerartikcokpahali mağazaya gittim fişli Fantom almak için pihilps spedd pro aldım geri döndüm 😅😅 inşallah çabuk bozulmaz
Simsimy Dedektifgadget Bende Aqua Plus’tan çok memnunum. Evdeki viledayı bile kaldırdım, kullanmıyorum. Hem siliyor, hem süpürüyor.
Tombikdonerartikcokpahali kirikkalp Fantom tam bir fiyat performans hali kaldıran cinsten diyeyim öyle anla ☺️ annem almakta gecikti ama eli ayağı oldu.