neanladinyurdagull Hanımlar yardımım yatti tutar gözüküyor abone no sayaç vs herşey doğru ama ödeme kısmında yardım yok diye varmı bu sorunu yaşayan ya abone no 5 rakam değil mi
-Kuzika- neanladinyurdagull ptt hesaba qktarilan kisimda dogalgaz yardimi görünmüyor. Ptt ye gidip ordan ödeme yapmaniz lazim faturayla e devlet uzerinden yatirilmiyor dogalgaz. Gecen bende yatiramadim ptt ye gittim
ozley neanladinyurdagull başına sıfır koyup denediniz mi. 10a 12ye falan tamamlamak gerekiyor olabilir sayıyı.
Bugleminannesi28 neanladinyurdagull ödemek için ptt ye gitmek gerek demişler ama ben e devletten ödüyorum banada yattı dogalgaz yardımıyla fatura ödeme yazın tıklayın ordan abone no güncelle var ordan guncelledikten sonra sağ üstte fatura öde yazıyor oraya tıklayıp odeyebiliyorsunuz ben gitmeden ödedim @-Kuzika-
neanladinyurdagull -Kuzika- abone sahibi sizmisiniz çünkü yatan yardım miktarı bende gözüküyor ama ödeme için girdiğimde yardım yok diyo.Kiraciyim abonelik üstüme değil
-Kuzika- neanladinyurdagull abonelik benim üstüme evet. Ptt ye sormak lazım hani abonelik sizin ustunuze degil ama sonucta siz oturuyorsunuz orada. Oturdugunuzu belgeleyecek sizin ustunuze baska fatura var mi peki
neanladinyurdagull -Kuzika- aboneliklerin hiçbiri üstümüze değil ama ikametim burada elektrik yardımı da alıyorum onu odiyebiliyorum ama
neanladinyurdagull Buse1707 geldi de geçti bile tc me yatan doğalgaz yardımı gözüküyor ama bu abone numarasına yatan yardım yok diyo oysaki bu abone numarasını kullanıyorum
-Kuzika- neanladinyurdagull elektrik e devlet üzerinden ödeniyor ama doğalgaz ödenmiyor çünkü ptt ye gitmek lazım. Bendede gorunmuyordu yatan paralarda dogalgaz destegi.
-Kuzika- Bugleminannesi28 bende güncelledim çok denedim ama olmadı ödeyemedim o yuzden ptt yatirmistim gecen hafta.