Guzelanne34 Kızlar balkonuma çiçek almak istiyorum ama hangi çiçekleri alabilirim? Çabuk ölmeyen, renkli, yoğun çiçekleri olan. Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻
misk-iamber3 Guzelanne34 balkon genel olarak soğuk bir ortam o yüzden dışarı çiçeklerini tercih edin. Sardunya, kaktüs, sukulent, dikenli taç, cam güzeli, kalonşe bunları alabilirsiniz aynıları bende var hepsi de çok güzel açıyorlar
bikupakahvee Guzelanne34 ben çiçekçi değilim daha çok bitki hoşuma gidiyor Yucca öneririm hem durusu görüntüsü çok güzel bakımıda basit
Mysmrtfrt Guzelanne34 kalanchoe kesinlikle yıllarca baktım rengarenk çoğaldıkça çoğaldılar eşimin kuşları yüzünden artık yoklar ama olsun😂😂