Hamileliğimin son yarısında bebeğim sadece baş aşağı durduğu ve aşağıda yerleştiği için rahmimde hep ağırlık hissiyle geçti. Aşağıya doğru çekiyorlarmış gibi daha çok iç bacaklarımda bir ağrı olurdu. Sonra sezaryen oldum üzerinden 3 aydan fazla geçti ama hala ne zaman yürüyüş yapsam veya uzun süre aynı pozisyonda kalsam o hissi yaşıyorum. Bunu başka yaşayan var mı acaba