kuzeydeniz23 Merhaba emziriyorum bir haftadır kaşınıyorum daha önce sürekli mevsim geçişlerinde alerji ilacı kullanıyordum şuan kullanabileceğim bir ilaç var mı emzirirken doktorlar alerji hapi yazdı mi