Arkadaşlar merhaba oğlum 4 ay 10 günlük ve 6.600 kilosu. 2.500 doğdu. Doktora gittim bugün bana ek gıdaya başlamamı söyledi. Mamasını 3 saatte bir 120 cc veriyorum 2 saatte bir vermemi yada mama oranını 5 ölçek yani 150-160 cc vermemi söyledi. Doğum kilosuna göre gayet iyi sağlıklı olduğunu ama 4 aylık diğer bebeklere göre geride kaldığını söyledi. Boyu 64 cm kilosu 6600. Bu zamana kadar kaç doktora göründüm hiç böyle şeyler söylemedi. Emzirme ve mama olarak gidiyordum ama 1 aydır meme reddi yaptığı için emmiyor zorluyorum. Bazen emiyor bazen emmiyor. Sizce başka doktora gideyim mi? 4 aylık ek gıda bana çok çok erken geldi bebeğim gazlı bir bebek ek gıda sürecinde gaz sorunumuz olur korkuyorum sorun olur mu diye sordum hayır 1-2. Aylarda gaz problemi oluyor dedi.