devrim_gnl Bebemi sallarken fikir alayım dedim🥹insallh uyur eşim mesaisini tamamliyxak biz daha temizlik ve bebekle ugrasiyorz
iki_prens_annesi_ devrim_gnl bende şuanda Bebek sallıyorum çocuklara köfte makarna yapmıştım yanına bi çorba belki bi menemen yaparım öyle geçiririz öğünü
naynini devrim_gnl az önce noodle yaptım sebzeli, azıcık soya sosu fazla kaçmış, tuzlu olmuş ama olsun 😊 yalnızım bu akşam yemeğinde 😪
ikievlat devrim_gnl dünden mantar tavuk sotem var yanına pilav ortaya salata turşu koyarım.Bende şimdi tv eşliğinde cips yiyorum 😂😂
Tuba_44 devrim_gnl birazcık sarmam var birazda arnavut ciğeri yapacağım ortaya karışık gibi bişe olacak bugün küçük oğlum sağolsun durmuyo
iki_prens_annesi_ devrim_gnl oyy maşallah Allah bağışlasın küçükmüş daha benimki 15 aylık abisi 4 yaşında o uykuyu bıraktı ama bazen erken kalkınca yorgun düşebiliyor
naynini devrim_gnl 😪 of bir haftadır kocam da kocam diye dolaniyordum. Nasıl iyi geldi. Keşke evden çalışılsa mükemmel olur 😄 tak diye pandemi gelirmis, benim mini masum duamın üstüne, ne gülerim yaaa. Tövbe tövbe
Melikee000 devrim_gnl patlıcan kapama yaptım yaninada pilav cacık yapacağım dişimiz çıkıyor baya zorlandim
beceriklianne42 devrim_gnl kıymalı pidem vardı buzlukta kendim yaptıgım onu cıkarıp ısıtcam yanına meyve suyu yada cay mis birde salata yaparım tmm
melegim71 devrim_gnl tavuk pirzola salata pilav corba suan yatis yapiyorum daha gellmesine ssmini var sadece tavuk pirzola soslamdi bekliyor