Snglkargc_0107 Gamze225 var mı diş belirtisi benim kızımda normal yapıyordu ama gene ishal gibi olmaya başladı diş diye düşünüyorum
Snglkargc_0107 Gamze225 distendir muhtemelen yazın daha sıkıntı ya sürekli kaka pişik yapar krem sürün bol bol duş aldirirsiniz kaç aylık
Miracinannesi_ Gamze225 merhaba bizde de aynı sorun var 19 aylik duzeldi mi pişik sorununu nasıl hallettin
Miracinannesi_ Gamze225 anladım canım teşekkür ederim aynen bende bezsiz bırakıyorum şimdi de ishali başladı probiyotik verdi doktor sürekli kaka yaptığı için