Merhaba, yenidoğan bebeğin göz muayenesi için ayrıca göz doktoruna götürülüyor mu? Çocuk doktorumuz ilk gözle ilgili muayenesini ben yapıyorum dedi. İlerde 1 yaş civarında bi şikayet olursa ayrıca gidilebilir dedi .sizin çocuk doktorunuzun verdiği bilgi nasıl, ne zaman ayrıca göz polikliniğine götürdünüz ?