Bebeğim 60 günlük sabahları toplasan tüm gün 2 saat anca yarım yamalak uyur 2 gündür gece 9 da uyuyor 2 buçuğa kadar uyanmıuo kaldırıp emzırmeyı denedım asla agzını acmıyor bende aglamasını bekledım 2 buçuk gıbı kalktı emzırıp yatırdım tekrar 4 gıbı kaldırmak ısyedım ıkı dk bile emmedi geri uyudu yanı gece bu kadar uyuması normal mi sabahları güzel beslenıyo napsam bilmiyorum varmı bebegı böyle olan