gulapikk Tgbtn Cool Wheels LED Işıklı Oturaklı Combo Scooter aldım ben daha yeni çok kullanışlı şuan oturarak sürüyor ilerleyen zamanlard oturak çıkıyor normal kullanmaya başlıyor çokta sağlam kaliteli ve güzel ♥️
FatmaKk gulapikk merhaba ben de onu almayı düşünüyorum Civil de gördüm ama kutuyu açmammıza izin vermediler Oğlum şu an 20 aylık Oturma yeri iyi mi sizce kullanışlı mı
NmalkoC Tgbtn 1 yaşında e bebekten almıştık markasını hatırlamıyorum sürerken 3.4 ay içinde kırıldı. Şuan scoot and ride kullanıyoruz 1 yıldan fazla oldu çok memnun oğlum çok rahat sürebiliyor