niloya94 Bebeğim 3270 gr doğdu.15. gün sağlık ocağına gittik 3400 gr olmuş.Az mı anlamadım.Çişini kakasını olması gerektiği gibi de yapıyor sadece emziriyorum ?
Ogibuse niloya94 orda söylemedimi ebe ama az olsaydı uyarırdı zaten kesin zaten doğduktan sonra kilo veriyorlar o kiloyu geri almış ve üstüne çıkmış bence iyi
isufumveben niloya94 ortalama 10. Gün hastaneden çıkarken kaybettiği kilodan ortalama 10 içinde doğum kilosuna ulaşır, sonra kilo almaya başlar günlük 25 30 gr olarak hesaplayabilirsiniz doktoru gördü mü doğumdan sonra