aresnako Çalışıp işi bırakan anneler işsizlik maaşı için raporunuz bittikten hemen sonra başvurdunuz mu ve ne zaman maaş almaya başladınız?
twinsmomm2 aresnako rapor bitincr direk çıkışımı aldim başvuru yaptım e devlet 2 hafta içinde bağlandı
Zeynepas Kaç yıl çalışmak gerekiyor işsizlik maaşi almak için konudan biraz uzak oldu ama kusura bakmayın güncel nedir bilmek istedim benim 1 yılı dolmadı
twinsmomm2 Zeynepas estağfurullah son 3 yıl içinde en az 600 gün SGK priminizin yatmış olması ve son 120 gündür de aynı iş yerinde çalışıyor olmanız yeterli
aresnako Tuba_44 evet işveren çıkarması gerekiyor. İşsizlik maaşına başvuracağım dediğim için onlar çıkarmış gibi göstericek