Bugün 1,5 yaş aşısını oldu. 79 cm 11 kilo çıktı. Yürümesi hala yok. Çiğnemeyi bilmiyor.direk yutuyor. Aşırı iştahsız bir bebek.asla yediremem . Birgün olsun kendi ağzını açtığını bilmem. 15 e yakın kelimesi var. ( Anne,baba, mama, dede,nene, abla, Allah,bir,gel, git,al,emir, lamba, bebek, hayır, arı,cicik) verdiğim komutları yapar, algısı çok açık .defter kalem çok sever. Gibi gibi