Kizlar ya şaka gibi ama gercek hahahah 3 yilimiz olucak ben bi gün olsun esime pasta alip onun dogum gununu kutlamadim sadece guzel sozler filan soyledim bugün pastaneye gittim neyse bi pasta buldum yazili onu gosterdim 4 6 kisilik pasta 450 tl çüş ilk disardan alim de dedim sojra kendim yaparim anam ne pahali neyse kuru gül yapraklarindaj aldim kirmizi evde mum varda mumu ayakta tutacak bisiyim yook ahhahaha nasil edicem ilk defa bi erkege sevgiliye bile yapmadim yani iiillk olucak nasil yapicam edicem heeelllpppp