Bebeğim şuan 6 ay 8 gunluk düzeltilmiş 5 aylık 32. Haftada doğmuştu 3 tane ayrı doktora götürdüm başka sebeplerden dolayı gitmişken ek gıdayı da sordum 2 si mayıstaa başla dedi 1 i bugun ek gıdaya başlayalım dedi kafam cok karısık siz prematüre anneleri ne zaman başladınız ek gıdaya bebeğim daha oturamıyor