aynurvvv 3 buçuk aylık bebeğim var. Kendimi sürekli yorgun halsiz hissediyorum. Neden böyle hissediyorum. Enerjim hiç yok gibi her işi zorla yapıyorum gibi hissediyorum. Enerjim olması için napmalıyım
Ucansupurge aynurvvv kan tahlili 👍 Demir,B12 ve d vitamini eksikliği yorgunluk yapar. En yakın zamanda bir sağlık ocağına gidip kan testi yaptır😁
SiprayiL aynurvvv ben de aynıyım lohusa depresyonunda gibiyim hala, bazen İçim çok sıkılıyor. Benim bebeğim de 3 ay 26 günlük. Sadece yorgunluk varsa bi kan verin vitaminlerinize baktırın isterseniz
beyoglu67 aynurvvv bende öyleydim. Dahiliyeye gittim kan tahlili yaptırdım. B12 düşük D vitamini düşük cikti Simdi takviye alıyorum daha iyiyim. Hem de saclarım cok dökülüyordu. O bile azaldı