Nurbost Kızlar bebeğim 14 aylık olcak bir hafta sonra. Keçiboynuzu tozu kullananlar var mı ? Nasıl kullanıyorsunuz. Hem boy uzatıyor hem kansızlığa iyi geliyor. Ama nasıl kullanmalıyım ?
ppzeynep Nurbost Ben oğlumun muhallebilerine, keklere vs.koyuyordum ama erken ergenlik riskini artırdığını okuyunca kullanmayı bıraktım. Gerçi onu keçiboynusu özü için diyorlardı sanırım ama ben korktum. Hepsini kestim.
Nurbost ppzeynep aa öyle mi ? Ama kas gelişimi için de çok faydalıymış. Hafta da bir falan versek de yani çok tüketmese de olur mu