Yagmur98 Kızlar ne zaman 6 -12 ay emzigine geçtiniz kızım 5 ay 17 günlük büyük emziği geçsem bi sorun olur mu
sabirsizbebek15 Yagmur98 bizimki de 5 ay 18 günlük 😊 bizde yeni almayı düşünüyoruz sanki artık küçük geliyor.
melekmelek Yagmur98 2 numara büyük baya.. biz de 1 yaşına yakın 2 numaraya geçtik şimdi 16 aylık hala 2 numara..
snyck Yagmur98 7 bucuk aylikken gectik biz 6 aylıkken biraz buyuk oluyor diye yorumlar vardi o yuzden bekledim 7bucuk aylikken rahat tuttu
Mmcskn Ne benim oğlum neredeyse 8 aylık olacak hala 0-6 ayı kullanıyor diğerini verdiğimde ağzından atıyor😂
Merymayse Yagmur98 6ay 20 günlük kızım var biz büyük emzige geceli 1 ayı geçmiştir küçüğü de buyugude tutuyo 😂
Esraabrklug Yagmur98 ya sizinki bişey değil benimki 2 yaşında hala 0 6 ay kullanıyoruz oburunde öğürüyor atıyor ağzından