Kızlar kzım 10 aylık ama pek ayakları uzerınde basmıyor bır yere tutunup kalkmıyor da orumcege koyunca da oyle duruyor gıtmıyor böyle olan var mı yoksa doktora mı goturmelıyım aslında kontrollere gıdıyoruz bırsey olsa soylenmez mıyıd bı kac gundur aklıma takılıyor