Deletedmom104 Aptalllarsizi İzmir çiğli hastanesinde 2019da 1500 liraya oldum, şekil açısından memnunum, düşme vs durumu yaşamadım çok şükür. Sadece burun deliklerimide küçültebilirdi ama rahatsız değilim görüntü açısından dışarıdakiler farketmiyor bile
Deletedmom104 Aptalllarsizi Ben genel devlet hastanesi olarak algılamışım Bi an kusura bakma canım 🥱🥱
Aptalllarsizi Deletedmom104 yok cnm önemli değil neler geçti başınızdan zormuydu kolaymıydı bunlarıda bilmek istiyorum benim 2 oğlan var asıl onlardan çok korkuyorum ya yumruk atarlarsa burnuma😂
Deletedmom104 Aptalllarsizi Benim çok rahat geçti ama o yumruk olayı evet biraz risk senin açından az daha büyüsünler ondan sonra yaptır
Aptalllarsizi Deletedmom104 biri 4 diğeri 3 yaşına girecek 3 ay sonra yeterli değilimdir sizce ne kadar beklersen o kadar fiyatlar yükselecek maddi durum el vermez