Kızlar bebeğim 8 aylık ek gıda yemek istemediği için sürekli ağlıyor mama da içmiyor ek gıda verince ağzını açtığı gibi yemeğini ağzına veriyorum sanırım bebeğimde travma oluştu 🥺 ağzını açtığında kaşıkla yemek veriyorum die artık ağzını açmadan ağlıyor ve gülüyor bunu sadece mama yerken değil her zaman yapıyor geçer mi bu durum ne yapmam gerekiyor 😔