Akşam 21.30 en geç 22.30 da uykuya geçer. Sabah 7.00 8.00 arası uyanır. Ama bi yatmadan içer, bir de sabaha kadar 1 veya 2 defa daha içiyor. 4 ölçekten fazla içmiyor ama. Bu normal mi anlamadım. Bazı kişilerden duyduğumda , yatmadan önce içip sabaha kadar içmiyormuş bebekler bu aylarda. Yorumlarınız neler acaba ?