Zamanlagelen mesajınız beni bi nebze rahatlattı. Peki şunu sorayım. 8-9 civarı gece uykusuna geçirmeye çalışıyorumya. Mesela bugünden bahsedeyim. 8de emmeye başladı, 8:20de uykuya daldı yatırdım. 8:45 e kadar uyudu ve uyandı. Tekrar uykuya geçmesi için emziremiyorum çünkü karın tok, ama kaldırmak da istemiyorum gece uykusu olduğu için ve büyüme hormonu 9dan sonra salgılandığı için. Uyumasını bekledim tekrar , ık bık derken mızmızlanmaya başladı, mecburen ayağıma aldım salladım. Uyandıktan sonra kaldırıp tekrar uykusu gelene kadar beklemeli miyim, yoksa tekrar uykuya geçmesi için sallamalı mıyım, kafamda deli sorular🤦🏻♀️