Deletedmom_289 Çarşamba günü doktora sıra buldum büyük ihtimalle mamografi çekilecem aynı gün içinde çekerler mi sonucu aynı gün içinde çıkarmı özellikle mamografi çekinmek kaç dk sürüyor çekinen varsa cevaplaya bilir mi
Papatyam01 Deletedmom_289 bu işlem 40 yaş üstü için yapılıyor.ekstrem bir durum varsa genel de mr isteniyor işlem 5 dk sürüyor raporu da hemen çıkıyor. Bu özel hastane için devleti bilemiyorum.
Kelebekakkor99 Deletedmom_289 annem cekindi çok acı veren bisey yine yarım saate yakın sürüyor sonucu hakkında bilgim yok
Ogulluana Deletedmom_289 önce ultrasonla bakarla sonra gerekli görünürse emar. Mamaografi için 40 yaş üstü olmanız gerek
sadekahve_bitter Deletedmom_289 devletse gün veriyorlar öyle yapılıyor özelse hemen çekilir Geçmiş olsun
Deletedmom_289 Papatyam01 ben 25 yaşındayım mememden süt geliyor ve ağrıyor zonklama şeklinde mememin kenarları da sert
abidikgubudikisler Deletedmom_289 benim bilgimde 40 yaş altına momografi istenmediği yönünde. Böyle bi durumd ultrason mr vs oluyor
Papatyam01 abidikgubudikisler önce mammografi çekilir sonra da ultrason yapılır. Doğrusunuz. Ultrason bile yeterli gelebilir Deletedmom_289 bu durumda mr istenmesi daha ileri tetkik olurdu. Vardır Dr un da bir bildiği. Geçmiş olsun
Deletedmom_289 Papatyam01 bilmiyorum kadın doğum doktoru genel cerraha git dedi mamografi çekin dedi şuan mememin içi taş gibi ve ağrı sı da var
sadekahve_bitter Deletedmom_289 randevu veriyor tarih saat olarak tabi durumun aciliyeti durumu değiştirebilir