Oğlum 4 ay 6 günlük elleri sürekli ağzında salya akıyor dün akşam birden krizi tutu naptiysam susmadı bir yeri acıyor sandım ve 4 ay atağı falan sandım neyse acile götürdüm hemen doktorumuz dediki diş sancısı var ve 4 ay atağı gayet normal ateşi var mı diye sordu hayır yok olmadı dedim calpol yazdı 4 saate bir çok az veriyorum öyle rahat uyuyor yoksa çok huysuz huzursuz böyle olması beni çok üzüyor canı yanıyor elimden gelen sadece diş etleri olan yeri kaşımak öyle de güzel rahatlıyor ama üzülüyorum canı yanmasını hiç istemiyorum bebeğim nasil rahatlabilirim denediniz yöntemler var mı ne iyi gelir?
Ve diş sancısı ne zaman bitiyor. Yarın 4 aylık aşımızı olacağız hepsi üst üste binecek daha çok aglayacak ne yapmam lazım nasil sakinlestirecem bebeğimi😔