RabiyaG Evde olduğu ve kış ayında olduğu için kanını aldırmadan ocean D3 sipariş verdim kullansam olur mu geri iade mi etsem
KuzeyinAnnesi03 RabiyaG 1 yaşına kadar kesintisiz kullanılması lazım 3 damla 1 püf oluyor bizde ocean kullanıyoruz
churchil RabiyaG bazı doktorlar ömür boyu öneriyor artık zaten d vitamini için tahlil yapmıyorlar bildiğim kadarıyla sadece demir eksikliğine bakıyorlar. Sanırım 600 ünitelik olanından almanız gerekiyor eğer 400 aldıysanız yetersiz gelir
KuzeyinAnnesi03 RabiyaG o zaman bı doktorunuzla görüşün canım değerlerine bakılsın. Şişeyi açmadan sağlık ocağında bı tahlil yaptırabilirsiniz. Ben qcmadan duruyor yedekli mesela
RabiyaG churchil 600 aldım bende sizin gibi TV den izledigm doktorlardan duyduğum için aldim ama çok kararsız kaldim
RabiyaG livanurvealpinannesi61 meme bırakmak için sabır taşı düşünüyorum acaba alıp kullansammi 21 aylik