24 günlük bebeğim var gece uykusunda bile sabaha kadar ıh ıh diye ses çıkartıyor uyaniksa kıpkırmızı kalıyor doktora götürdüm çok fazla gazi vqr dedi emzirirken sonra sırtına vuruyorum ayaklarıyla gaz masajı yapıyorum kendi de çıkarıyor ama yetmiyor sanırım gaz damlası da aldık başka ne yapabilirim tecrübeli anneler yardım etsin her akşam rutin oluştursam erken mi duş masaj emzirme gaz çıkarma gibi bu iyi gelir mi yoksa üşür daha da çok mu rahatsız olir