senadggc 36+5 doğum yaptım şuan 38 haftalığız ara öğünlerinde hem emzirip hem mama veren varmı hanımlar aranızda
gncglozclk 39 da dogum yaptım sutum inmedi mama verdim 1 hafta sonra geldi o zaman da emmedı sımdı 3 aylık hala emmıyor sagarak veriyorum son 1 aydır da mamayı kestim zaten ara ogun gıbı veriyordum bende
selimalpinannesi Benim ilk üç hafta hiç sütüm gelmedi mama verdim sonra gelmeye başladı ama çok az geliyordu doktor tavsiyesiyle Hem emzirdim hem mama verdim şu an Önce emziriyorum sonra mama veriyorum o şekilde ilerliyorum ☺️