znmte1 Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık ilk çocuğum.4 aydır geri çekilme yöntemi ile korunuyorum ama güvenmiyorum artık bu bir korunma yöntemi değil çünkü.doğum kontrol hanı olarak ne kullanıyorsunuz?
benuykukadiniyimm znmte1 emziriyor iseniz cerezetta kullanın. Emzirmiyorsanız da,ben yasmin kullanıyorum 8 Aydır saati saatine alıyorum. Memnunum kilo vs. yapmadı. Tabi herkeste farklı etki eder