Kızlar bebeğim 3 aylık bazen geceleri uyuyor ve ben kaldırana kadar kalkmaz bazen de kendisi kalkar geceleri ne sıklıkla emzirmeliyim kaç saat arayla ya da acıkınca kendisi uyanır mı bilemedim fikirlerinizi almak istiyorum bazen de gündüz özellikle banyodan sonra 4-5 saat uyuduğu oluyor emzirmek için kaldırmam gerekiyor mu yoksa bebeğim kalkana kadar beklemem mi gerek