Ervaomerk Bende 17 günlük lohusayım, 4-5 gündür sürekli ağlıyorum . Eşime fena halde sardım, sürekli yanımda olsun ,tuvalete bile gitmesin istiyorum. Bir de eşim denizci , bir kaç ay sonra denize çıkacak,aklıma geldikçe ağlıyorum, karada bir işe ikna etmeye çalışıyorum şu an .Bebeğime tek başıma bakamayacakmışım gibi geliyor ama dün ve bugün daha iyiyim . doğumdan beri bebeğim geceleri-gündüzleri bendeydi .iki gündür annem kalıyor da gece beslemeye kalkıyorum sadece ,dinlenmek iyi geldi .Sırf şu lohusalık depresyonundan dolayı ikinciye cesaret edemem diyorum şu an, berbat bir hismiş, kendimi hiç bu kadar çaresiz ve aciz hissetmemiştim .