Oğlum şuanda 13 aylık bu zamana kadar hiç koyu kıvamda kaka yapmadı hep ishale yakın bir şekilde oluyor ve şu 1 buçuk aydır yemek yedikten 10 15 dk sonra hemen kakasını yapıyor acaba yaramıyormu yedikleri anlamıyorum ve sürekli ishal gibi kaka yapıyor