Deletedmom_119 benimki kurulu saat gibi 3 saatte bir uyanıyor hiç alarm kurmadım bugüne kadar 😅 en fazla 4 saat diyorlar 4 saati geçirmemeye bakın. altını ilk bir ay her beslemede aldım, bir ay dolduktan sonra önce gece 1 son değişimi yaptım, sonra akşam 9 son bez değişimi yaptım gece-gündüz eğitimi verdiğim için. beslemeden önce değiştiriyorum kusmasın diye. şu an 2 ay 18 günlüğüz 3 saatte bir beslemeye devam ediyorum doktorum devam et bu şekilde dediği için.