Lunaaaaa Oğlum 2 gündür hapşırıyor sürekli, burnuda bi akıyor bi tıkanıyor, geçmesi için önerisi olan var mıı ? işe yarayan bi yöntem, çok doktorluk bişiy değil o yüzden götürmek istemiyorum şu anda
maygirl Lunaaaaa bol bol serum fizyolojik burun temizliği,tikanklik icn nebulizator kullanablirniz uyurkende basucunu sogana karanfil batirablirsinjz.ateşi varsa calpol zaten.. bizde ayni durumdayiz doktrlarda bsy yapmio zaten bebek oldgu icn..bu sekilde atlatmaya calisiyoruz
Lunaaaaa maygirl çok şükür ateşi yokta burnuna dokunmamız imkansız gibi bişiy:( kendini yırtıyor böyle bişiy yok yani
Lunaaaaa maygirl o da var hiç birini yaptırmıyor benim oğlum 1 yaşında kollarını kafasını tutmadan mümkün değil yapmak en fazla günde 1 kere yapabiliyorum o yüzden