goktugeda Bebeğim 9 aylık aşırı öksürüğü var. Çocuk doktoru bu ilacı verdi ama 2 yaş altı çocuklarda kullanılmaz yazıyo…
PamukPrensesannesii goktugeda Benim kızıma da yazmışlardi. Sağlık ocağı doktoru 1 çay kaşığı kadar ver demişti. Öyle yaptım.
albayra goktugeda kızım 15 aylık bu ilacı kullanmaya başladığımızda 6 aylıktı 1 çay kaşığı veriyordum o zamanlar hala daha evde bulunduruyorum çok faydalı hemen geçiriyor
PamukPrensesannesii goktugeda iburamin zero algınlığı, grip için yazılıyor. Öksürüğe iyi geliyor mu bilmiyorum. Bize doktor öksürük için iki tane doğal şurup adı yazmıştı. Bunlardan birini al demişti , reçetesiz şuruplar. İsterseniz eczaneye sorun.