mutluannecik Kızlar aranızda safra kesesi ameliyatı olan var mı? Pazartesi ameliyata giricem. Endişeliyim kızımı da emziriyorum. Bol bol süt sağmaya çalışıcam. 8 saat emziremezsin dedi doktor. Tecrübe edenlerden yorum bekliyorum. Açıkçası korkuyorum biraz.
semosderler Ben oldum 2022 Ağustos ayında , benim acı eşiğim düşük olduğu için 2 hafta yattım ama 2-3 güne toparlananda varmış , ameliyat sonrası sadece diren’i çıkartırlarken canım çok acıdı onun dışında da dediğim gibi biraz ağrılarım uzun sürdü
cansubrldmr semosderler merhaba geçmiş olsun şuanki yaşantınız nasıl peki yiyeceklerle alakalı sorun yaşıyor musunuz?
semosderler Şimdiden geçmiş olsun , sezeryan kesiğinin yanında küçücük kesiklerdi ama sezeryan sonrası bebeğim olduğu için daha kolay toparladım