Kızlar lütfen yardımcı olun kafayı yiycem bebeğime sleepy kullanıyordum 7kg bebeğim ve 3 numara kullanıyordum çok ta memnundum sızdırma falan yapmıyordu ama kalıpları küçük bir üst beden de büyük oluyor yine sızdırdıyor Molfix denedim ondan da memnun kalamadım sızdırdı goon denemeyi düşünüyorum siz ne diyorsunuz ya da önerebileceğiniz başka marka var mı lütfen yardımcı olun