Ben doğumdan 3 gün sonra gittim kadın dogumcuma sadece ultrasonla rahmime baktı birde dikiş bandajini açtı pansuman yaptı kapama artık dedi 1 ay sonra tekrar çağırdı ona da gittim ondada smear testi yapti sonuçlar çıkınca telefonla haberlestik sorun yok sonuçların temiz dedi birdaha da gitmedim zaten